Man is free at the moment he wishes to be



آرامش



«زن بگیرید تا به آرامش برسید*»

ببینم، فقط منم، یا واقعا نوابغی با این طرز تفکر، رخوت پس از اور.گس.م رو با آرامش روح اشتباه گرفتن؟ شاید واسه همینه که امثال اینها می‌تونن تو روز هر جنایتی بکنن و شب با یه دریل‌کاری به آرامش برسن؟ این با تئوری من هم که میگه وجدان وجود نداره و اخلاق کاملا اکتسابیه همخونی داره که باعث خوشحالیه!

از وقتی که تصمیم گرفتم حرف‌ها را تأویل نکنم و کاملا خشک و زمخت و بدون خرج کردن ذره‌ای ظرافت معنی کنم، ۹۰٪ ادبیات جماعت ایرانی معنی‌شونو برام از دست دادن.

من این ملت رو دیگه درک نمی‌کنم، جداً و صادقانه می‌گم.


* فمینیستیش می‌شد «ازدواج کنید تا به آرامش برسید» ولی تو ایران فمینیزم چیکارس؟ زنا به هم می‌گن: «شوور کن که خوشبخت شی مادر!» که گاهی یه اکستنشن آپشنال (و گاهاً اینویزیبل) «تا نترشیدی» هم داره و این از جمله‌ای که من جرش دادم فجیعتره چون خوشبختی رو رک و راست به رفع بک.ارت مربوط می‌کنه که دیگه بی برو برگرد حال به هم زن می‌شه. و البته واقعاً هم تا قبل از واقعه، خیلی از دختران خوب ما در مخیله‌شان نمی‌گنجه که خوشبختی «من» چه ربطی به وِرد عربی و یه نره خر غریبه داره؟ واقعاً نمی‌گنجه! نمی‌گنجه بابا جان! نمی‌گنجه! اصرار نکن که میگن یارو پی یه چیز دیگه‌س! (در همین رابطه در روزن‌ها بخوانید)

نظر:

ببین اون فمینیزم هایی که میگن آدم با شوور خوشبخت میشه،واسه عمه شون گفتن!نهایتا اینکه آدم با یه پارتنر خوب،خوشحال تر میتونه باشه!که این از اوناس که اگه احتمالاتش رو در هم ضرب کنی میشه احتمال اتفاق فیلم تلما و لوئیز در عالم واقع:)))
بعدشم گویا تو خونه خیلی گیر میدن زن بستونیدااا!حالا کی گفت زن بگیری؟؟!میخوای بیام وساطت؟؟؟:))

نقل مطالب با ذکر مأخذ آزاد است.