Man is free at the moment he wishes to be



کلاس معارف



توجه کرده‌اید که در معارف دبیرستانی، به شما وجود خدا را با برهان علیت و اینکه هر چیزی بدون استثنا در دنیا علتی طبیعی دارد و بالاخره باید به واجب الوجودی ختم شود اثبات می‌کردند و بعد نمایندگی پیامبران را از طرف خدا (بدون توضیح و اثبات فرض می‌کردند این خدا همان خداست!)، با نقض علیت و ظهور معجزه اثبات می‌کردند؟ چرا تا بحال کسی متوجه این تناقض نشده؟

تعجبی ندارد که من از ۱۵ تا ۱۸ سالگی حق صحبت در کلاس معارف و قرآن را نداشتم وتازه خیلی هم مذهبی بودم! دیشب خواب آن دوره را دیدم گفتم بنویسم جهت تحکیم ایمان دوستان!

نظر:

:)))ای ملحد!خوب این خداهه همون خداهه هست دیگه!چون مثلا اثبات کرده بودن که یه خدای احد و واحد بیشتر نداریم!
راجع به معجزه و علیت هم که آخرین ورژنی که ما خوندیم این بود که معجزه خرق عادته و نظام علی و معلولی رو به هم نمیزنه!این موضوع بسیاااار ظریفی هست ها!توجه دارید که D:(((:
الکی نبوده که نمیذاشتن حرف بزنی! چون اون وقت مجبور میشدن کل معارف اول دبستان رو تا خود پیش دانشگاهی از اول توضیح بدن! البته بعد گندش در می اومد که چه اراجیفی به خوردمون دادن. بعد فکر کن بچه مذهبی هایی که شما باشید، دوزاریتون می افتاد! بعد ببین مملکت میشد، سرزمین کفر! بده الان داریم توی یه سرزمین اسلامی با مردمی مذهبی و با ایمان به سر میبریم.گل و بلبل! D:
یه کم کمتر بخور،از این کاااابوسها نبینی اقای مدیریت وبلاگ عزیز!

نقل مطالب با ذکر مأخذ آزاد است.