Man is free at the moment he wishes to be



متفرقه



مي‌دانيد وقتي در مجلس ترحيمي، کسي سن متوفي را مي‌پرسد دارد به چه چيزي فکر مي‌کند؟

در آن لحظه، آن شخص دارد سن خودش را از سن متوفي کم مي‌کند تا بداند که حدوداً چقدر از عمر خودش به ‏دنيا مانده!‏

‏×××‏

مي‌دانيد «بله‌برون» يعني چه؟ بله‌برون مراسمي است که در آن، «بله»ي عروس را به قيمت معين مي‌بُرند! (نقل از دایرة‌المعارف امیر!) اسمش به همین سادگی رویش است! ‏سال‌هاست که من با وجود تلاش فراوان، نمي‌توانم خوشحالي دختران را بخاطر مراسمي که (بطور نيمه ‏سمبليک و نيمه حقيقي) در آن به فروش مي‌روند درک کنم.‏

اگر زن بودم و کسي مي‌گفت مهريه‌ات چقدر، حتماً يک سفر توريستي مي‌فرستادمش دندانپزشکي! و هر چند تا به حال این جنایت را مرتکب نشده‌ام، ولی اگر روزی با یک زن ایرانی جداً به مشکل بربخورم و بخواهم نهایت توهین را بکنم حتماً خواهم گفت: «برو بابا! تو اصلاً بگو مهریه‌ات چند!» این جمله حتی از جمله «برو بگو آقات بیاد» هم فجیع‌تر است، هر چند که متأسفانه اگر طرف عقل حسابی نداشته باشد، ممکن است کلی خوشحال هم بشود که شما می‌خواهید بگیریدش!‏

‏×××‏

مي‌دانيد منظور از لطيفه‌هاي ماه‌عسل چيست؟ همه‌ي لطيفه‌هاي ماه‌عسل به شرح فعاليت‌هاي ورزشي ‏اختصاص دارد، ولي متأسفانه به خاطر لباس ورزشي نامتعارف، قابل پخش در تلويزيون نيست! چقدر جالب است که ما در زندگی رسمی روزمره، هرگز به چنین رویدادهای ورزشی‌ای اشاره نمی‌کنیم، ولی گاهی حتی در تلویزیون هم به ماه‌عسل اشاره می‌شود!‏
و همچنين، مي‌دانيد چرا بعضي دخترها، چه مستقيم و چه غير مستقيم، کليه ماجراهاي ماه عسلشان را براي ‏دوستانشان تعريف مي‌کنند؟ این یکی را من هم نمي‌دانم؛ ولي خيلي دوست دارم بدانم چه انگيزه‌ي ذهني‌ای پشت ‏ماجراست!

نظر:

سلام برادر دلگرم، به نظر من مهریه خوب استو اگر زن ها در دوران 50 سال پیش بودند. در مورد ماه عسل به نظر من برای این ساخته شده که ملت سیخ رو بزنن بعد دیگه مثل بچه آدم برن به کار و زندگیشون برس

در مورد پاراگراف اول که من یکی که اینطوری نیستم!میپرسیم ککه اگه جوون بود دلم بسوزه (هر چند دلسوزی نداره)من بیشتر میپرسم بچه داشته یا نه!
راجع به دومی بسیااار خوب گفتید!پایه ام شدید!حالا مهریه ات چنده خسرو خان؟؟:D
بخش سوم هم دلایل متعدد دارهه که محتملا همه رو میدونی!و چو دانی و پرسی،سئوالت خطاست!مگر که بخوای ملت رو به فکر فرو ببری

نقل مطالب با ذکر مأخذ آزاد است.